söndag 17 augusti 2014

Att ta plats...


Fredag eftermiddag utanför Systembolaget Sisjön. Ibland undrar jag hur vissa snubbar – för jag tror inte det är kvinnor som parkerar på detta sätt – tänker! Ibland skiter jag i det... Men just idag undrar jag hur tankebanorna går hos dessa snubbar precis innan de väljer att parkera på detta sätt. – ah faan det blir ju lite trångt om jag ställer mig på platsen intill den vita bilen, jag tar 2 platser istället det är jag faan värd efter denna veckans slit, tar ju bara 20 minuter typ... eller – faan jag betalar ju skatt, betydligt mer än sossarna på denna p-platsen... jag tar 2 platser idag. Känns helt rätt så... 
Killar! Känns det bra för er så fortsätt. Kan ni inte ta plats någon annanstans så varför inte försöka att göra det på parkeringsplatsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar