tisdag 11 september 2012

Ssämburgare

Testade slutligen Maxs ”Delifresh Low Carb-burgare”. En burgare med cheddar, rödlök, tomat och ”originaldressing” insvept i isbergssallad. Faktiskt smakade den bra! Det ända negativa jag har att säga är väl då om den s.k. originaldressingen som jag inte gillar. Den smakar som den där Thousand Island-dressingen som fanns på 70-talet. Får be om umami-dressing eller vit dressing näsa gång. Delifresh Low Carb-burgaren se faktiskt snyggare ut i verkligheten än den gör på bilden. På bilden används nån annan typ av sallad, plocksallad el grönsallad – även om det står isbergssallad. Så när jag får burgaren insvept i ett stort krispigt blad av isbergssallad blir jag glad... Tycker att det är ett smart sätt att äta mat – insvept i salladsblad. En ssämburgare helt enkelt. 49 spänn, vikt: 291 g, fett: 52,5 g och 612 kcal. Btw; på min morgonpromenad bränner jag 250–300 kcal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar