tisdag 1 mars 2011

Förbannad

Fick ett meddelande om att någon tagit en kreditupplysning på mig... Det visade sig vara Adlibris – en nätbokhandel där jag varit kund de senaste 10 åren och handlar kanske för 3000:-/år. Jag blir så j-la förbannad... vad är det för sätt att behandla trogna kunder? Ringde upp dem och sa att jag aldrig kommer att handla hos dem igen, det finns andra nätboklådor som är intresserade av mina sketa tre tusen spänn/år... Tror de att jag vill vara kvar som kund? Tror de att jag kommer att prata gott om dem? Tror de att jag kommer länka till deras sajt? N E J ! Operation ”dissa adlibris” börjar nu! Sluta handla på Adlibris! (Eat shit and die!)

3 kommentarer:

  1. Man kan starta en facebook grupp om sånt. Det slår hårt med neggo pr på sociala medier

    SvaraRadera
  2. FY FAN VILKEN DÅLIG STIL!!!

    SvaraRadera
  3. Både Adlibris och Klarna (ett svenskt företag som levererar betalnings-lösningar till e-handelsbranschen.) är informerade...
    /S I L V E R B O Y

    SvaraRadera