torsdag 28 april 2011

Biff Butler


Ger Bliss en ”ny” chans när jag ser att de servera Biff Carl Butler (sic). Antar att det är en klassisk Biff Butler som serveras... (Stek biffen ta upp och varmhåll, fräs champinjoner lätt, häll i lite vitt vin, grädde, dijonsenap och pressa i vitlök. peppra och ev. salta...) Bliss lyckades väl sådär idag tycker jag! Biffbitar istället för hel och lite dåligt med senapssmak... Njaa. 85 spänn – halvokej! När jag var liten försökte pappa att få mig och mina systrar att äta falukorv. Just på Butlers vis, fast då med falukorv istället. Vi åt upp såsen och lämnade korven! Ingen mer falukorv hos oss... Och det var väl skönt att slippa den...
(får falukorv verkligen kallas för korv?)

2 kommentarer:

  1. Oh my goodness! Impressive article dude! Thanks, However I am going through problems with your RSS.

    I don't understand the reason why I cannot subscribe to it. Is there anyone else getting similar RSS problems? Anyone that knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

    My web page :: laser cellulite treatment

    SvaraRadera
  2. This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Appreciate it!

    Look at my blog home cellulite treatment

    SvaraRadera